söndag 26 oktober 2008

I will find somebody new.

Kan det inte sluta regna snart?

jaha, söndag. Det är perfekt väder idag för en söndag. Grått och regnigt, man kan ligga inne under täcket utan dåligt samvete och se på film hela dagen, plus att man fick en timmes extra sömn.

I fredags var jag hos Elgen och förfestade lite, sedan bar det av till GG för min del. Har inte varit där sen studentveckan och det var faktiskt riktigt kul. I lördags åkte jag med johanna, malte, stefan och patrik till Åmål. Och vad gjorde vi i Åmål? Vi kollade på när Pitte tävlade i ett railjam. Det var kallt och litet, men sköj. Efter tävlingen drog Johanna och jag till Göteborg för att se Nitro och Secondhands filmpremiärer. När vi kom in på Gamle Port var det som att komma till himmeln.. haha ne men det var gött mkt fina pöjkar där! haha.. Filmerna var grymma och jag blev grymt sugen på att dra till fjällen. Men imorgon drar jag till Malmö och börjar jobba. Fan vad tiden har gått fort, dessa 3 veckor har gått väldigt fort. Måste packa klart ikväll, ska åka kl 6 imorgon. jippi.
Orkar inte packa, det tar emot. Jag ser fram emot att åka, jätte mycket, men det tar emot. varför?

Inga kommentarer: