måndag 13 oktober 2008

you make me think that I could fly if I try.

jaha, då var det måndag igen ja.
Helgen spenderade jag med att se på film med Johanna, Patrik och bröderna Joling. Men jag har även slösat pengar på krogen, i götet.
Har för tillfället verkligen inte ett drid att göra, har sett klart på tredje säsongen av greys anatomy och jag orkar verkligen inte se på mer serier just nu. Någon som har en idé om vad man kan hitta på?

Det enda jag har inbokat denna veckan är en eller flera öl med Julia och Pernilla på onsdag eller torsdag. Jag måste även hitta på något på lördag kväll för då varken jag vill eller får vara hemma för att mamma och pappa ska ha kräft eller om det nu var hummerkalas med deras vanliga "gäng". här Kan någon rädda mig från detta tragiska öde?

Inga kommentarer: