torsdag 9 oktober 2008

taking candy from strangers.

Tror att jag har feber, jag hatar att kallsvettas. Antingen är man så varm så att man kokar eller så fryser man häcken av sig. Jobbigt, men jag orkar inte bry mig.

Dom senaste veckorna har jag spenderat större delen utav dagarna i min säng med min laptop och kollat på alla sorters olika serier. Både på gott och ont, tack till den som uppfann laptopen men just nu tar den upp större delen av mitt liv när jag egentligen borde spendera mina dagar med mina vänner och familj eftersom jag åker snart. Idag är det 3 veckor kvar.
Just nu är jag inne på tredje säsongen av Greys anatomy. Jag fick den igår och jag har redan sett på 4 uatv 7 skivor. (Hjälp jag är en nörd, but I like it!;)

Imorgon är det fredag...igen. Jag vill göra något roligt i helgen med mina vänner, får se vad som händer. Har inget planerat och det slutar väl med att jag sitter framför min dator hela helgen ändå. Någon måste ta den ifrån mig snart!

Inga kommentarer: