måndag 16 november 2009

River flows in you

Dom senaste dagarna får inte vara med på min tio i topp-lista pga av att jag har varit sjuk och har haft helt galet ont i halsen och varit allmänt sjuk. Det har varit plågsamt! Har varit på en slags vårdcentral idag och kollat upp halsen, den var röd och irriterad tydligen, inget annat! Så det bli att leva på te och varm mjölk i några dagar till.

På vägen hem från vårdcentralen så råkade jag gå in i lite affärer och rååååkade köpa julklappar. Känns skönt att redan ha inhandlat 4 julklappar och det är redan november!! Jag är alltid ute i sista minuten. Hittade till och med en bunte med julkort som jag var tvungen att köpa så Hej jag börjar få julstämmning!

Nu ska jag bre(?) mig en ostmacka och värma en kopp mjölk och försöka få i mig det. Sedan ska jag kolla på Wall-E! Imorse när jag vaknade så kom Cristiania hem och gissa vad hon hade hittat på vägen hem...ett helt fodral med 23 dvd filmer på gatan! 5 av 5 toasters!! Så nu ska jag spendera resten av min dag med att ta det lugnt och se på film! :D

1 kommentar:

Johanna sa...

bre lät väldigt norrländskt min vän, men det gillar jag ;). jag har fått mitt schema för mellandagarna, men har inte hunnit kolla igenom det. ska göra det ikväll :)