onsdag 4 november 2009

please forgive me now, let me kiss you now

Har precis kommit hem från musikalen om Lejonkungen eller Lionking som den heter så fint på det utländska språket engelska. Helt UNDERBART bra musikal! Rekommenderar den stark till de som är på besök eller bor i London. Musiken var galet bra! Det finns inga ord, du måste se den för att förstå!!

Idag flyttade Peter, Paula och Reid ut. Fick ett desperat samtal från Kelli vår hyresvärd. Så efter att jag kapat några centimeter på mitt hår hos frisören så gick jag hem för att bli mött av en gråtfärdig Kelli. Kelli är en väldigt speciell människa och jag gillar inte henne alls. Iaf så när Kelli hade gett Peter och Paula deras deposition tillbaka så hade Paula skrikit "fuck off" till Kelli och sedan slängt igen ytterdörren. Hahaha det är det bästa någon har gjort på länge!!
Så Marco och jag har spenderat vår eftermiddag med att rensa köket på deras gamla mat eftersom Paula inte hann med att städa det. En av anledningarna att jag inte gillar henne. Att hon tvingar oss att städa efter något som vi inte har gjort.
Iaf så har nu de nya paret flyttat in. Helsköna och jätte schysst! Dom vill måla om lägenheten!!! Jag älskar dom redan!!!

Godnatt!

Inga kommentarer: