torsdag 13 maj 2010

keep me on my toes

Har flyttat till ett större rum i huset nu och igår var jag och mina nya housemates, Louise och Rebecka, på Ikea och handlade lite grann. Så nu är mitt rum jätte fint och mysigt! I tisdags efter jobbet så gick jag, Rebecka och Louise ut i Camden. Det var sköj! Ett bra tips om man vill vara billig i drift och bli lätt full när det kommer till att dricka öl så är att inte ha ett kök ett väldigt bra tips! Tre öl och vips så är man kalas full! :D
Annars rullar livet på. Lite sol och värme hade ju aldrig suttit fel, så jäkla kallt på rummet så jag nästan dör i bland. Tack gode gud för stickade tröjor och raggsockar!
Oh nu kikade solen fram,hej då blogg & hallå terass!

1 kommentar:

vem: m l i (minikaka) ? sa...

så jekla cool bil du har på headern :) är det din? ;)