onsdag 14 april 2010

Got a pocket full of dreams

Allt går i slowmotion.
Vill hitta på saker på mina lediga dagar, igår och idag. Jag vill göra det, det och det men jag orkar inte. Tänker att nu ska jag ta och gå ut, men det slutar med att jag ligger kvar under filten, i sängen. Igår var Johanna här, vi chillade med glass och New Moon. Ska ut och äta ikväll på någon thairesturang på Carnabystreet. Vill så gärna göra mer saker, men har ingen lust.

Förra veckan var mamma och pappa här som sagt. Det var kul och mysigt. Vi tog det mestadels väldigt lugnt, drack öl och åt mat. Visade dom Brick lane och huset jag bodde i innan. Såg på musikalen om Oliver Twist tillsammans med Johanna Larsson. Sedan åkte dom hem i fredags. Trist, men kommer ju få träffa dom i slutet av månaden igen.
Aja nu ska jag kolla vidare på "Into the wild."

Inga kommentarer: